Incestpropaganda en seksueel misbruik op grote schaal

In de media zie je volop de seksualisering van jonge kinderen, zowel in films als muziek, modellen, the industry zeg maar. Ik ben geschokt van wat ik ben tegengekomen, incest publiekelijk tonen lijkt toe te nemen, of beter gezegd, we mogen het steeds meer aanschouwen, ook dit is programmeren, normalisering door herhaling.  Generaties na ons vinden het normaal dat je tongzoent met je vader of moeder. De volgende voorbeelden ben ik tegen gekomen. Hou vooral ook in je achterhoofd dat dit sterren zijn die aanbeden worden, mensen willen zijn zoals zij ….

♦♦♦

Angelina Jolie met haar vader die nogal “handtastelijk” is

Angelina en de CFR, dezelfde Angelina Jolie die borstamputatie promoot.

Social distortion … of DIS/SRA?

Ozzie die aan zijn dochter Kelly zit.

Kelly`s tattoo, vader heeft de sleutel van haar slot …. hoe symbolisch

Ozzie met 1 oog en piramide handgebaar. Ozzie is ook een slaaf, Sharon Osbourne is zijn handler. Dreamer is een woord die je ook vaak ziet bij slaven., het is toepasselijk op de toestand waar ze in zitten.

Liv Tyler en 1 oog symboliek

jadenwill3

Will Smith, die overigens net uit de kast is gekomen, die tijdens een interview zijn zoon tongzoent.

 Voor diegene die het hele interview willen zien waarin dit gebeurt   –      http://www.youtube.com/watch?v=1HUxdPBlCdA

En hij doet dit vaker ….

Willow Smith, de dochter van Will Smith, die het satans handgebaar maakt en met roze haar, wat met sekskitten programmering te maken heeft. Willow is ook aardig de weg kwijt en schijnt bi-seksueel te zijn, niet dat dit erg hoeft te zijn, wel als je satanisch ritueel misbruikt bent.

Lindsay Lohan aan het tongzoenen met moeder.

MK ultra @ work, ze is nu al een melkoe, een style icoon voor vele jonge meisjes die graag zouden willen ruilen. Tome Cruise in zwart wit gestreept, just keep the program going zullen we maar zeggen.

Miley Syrus en haar satanistische vader

Vader heeft Miley verkocht aan de industry om er zelf beter van te worden ….

Het voorbeeld voor vele tienermeisjes ….

Miley nu, nog steeds een sekskitten

Britney Spears met ouders, ook misbruikt en verkocht aan de industry. Spears is een belangrijk bloedlijn.

Kinderen van monarch slaven ondergaan hetzelfde lot, monarch slaven kunnen geen veiligheid bieden vanwege het gedissocieerd zijn.

Amanda Bynes die aan het doordraaien is, het is vast GEEN drugs …. triest

Amanada Bines met de monarch vlinder en de “Got Milk” actie wat alles te maken heeft met transformatie, en dat ze een transformatie is doorgegaan is geen ontkomen aan.

Michael Jackson waarvan bekent is misbruikt te zijn door vader, als wel zijn broers en zusters. Ook verkocht aan de industry aan Bob Hope, een belangrijke handler en man met invloed.

Bob Hope en Tiger Woods, Woods is een slaaf, daarom in staat om fenomenale dingen te doen. 

Erg goed waar gebeurd boek als je iets wilt snappen van generationeel satanisch misbruik.

 

de 2 bekende Cory`s waarvan 1 inmiddels zelfmoord heeft gepleegd. Ook misbruikt in de industry. Hollywood is een broedplaats voor pedo`s

 

Kate Moss in haar jonge jaren, zoals je ziet wordt die ook al erg lang gebruikt 

Brook Shields al vanaf jonge leeftijd actief 

Dakota Fanning, opgemaakt met alleen een wit (onschuld) hempje. De pop is hetzelfde als zij. poppen worden gebruikt om alters te creëren.

Dakota Fanning met Mickey (disneyprogrammering zoals vele slaven)

Christina Aquilera, voormalig Disney ster net als Britney, beta sekskitten met ook een pop die op haar lijkt.

Beta sekskitten

Thylane Blondeau, 11 jaar oud

Hier met satanshandgebaar

Cadeau?

Welke leeftijd?

Over seksualisering gesproken …

 

♦♦♦♦♦♦

In Nederland zijn er ook enkele bekenden die naar buiten zijn gekomen vanwege seksueel misbruik. Zoals ik al eerder heb beschreven is vaak alleen het misbruik wat herinnert wordt, de programmering, rituelen en dergelijke zitten verder weggestopt en komen zelden naar buiten.

Catherine Keyl 

Catherine Keyl  (“hier en nu” is toch wel symbolisch voor slaven, alsof alleen “het”moment belangrijk is)

Beta sekskitten

1 oog symbolisme, Catherine wordt nog steeds gebruikt als “melkkoe”

Karin Bloemen

Hier als Marilyn Monroe

1 oog symboliek

3 monarch slaven in hun jonge jaren. Je ziet slaven altijd bij elkaar, zo`n grote groep is het niet wat Nederland “vermaakt”

Alles? Paay betrapt in seksclub? oh

Schizofreen of DIS/SRA?

http://www.ad.nl/ad/nl/1022/Celebs/article/detail/1938130/2010/09/24/Karin-Bloemen-gedwongen-incestverleden-op-te-rakelen.dhtml

Kim Holland

Kim Holland is misbruikt in haar jonge jaren, hier dubbel afgebeeld

Playboy Kim, programma`s als de tv kantine zijn uitermate geschikt om slaven gedissocieerd te houden.

Beta sekskitten

Sheila & Sandra Timmermans

De dochters van het bekende duo Gert en Hermien zeggen misbruikt te zijn door hun vader

Phallus aanbidding, droombeeld?

Zoals vele pedofielen heeft ook Gert een lintje gekregen van de koningin, denk aan Demmink, Paul de leeuw en Saville in Engeland.

Duivels nog wel, hmmmm

 

Down the rabbit hole

 

 

♦♦♦♦♦♦

In Nederland zijn er nogal wat zaken die spelen betreft seksueel misbruik. Zoals bijvoorbeeld Ben van den Brink en zijn vrouw die strijden om hun kinderen die in handen zijn van jeugdzorg en ritueel worden misbruikt. 

Ben van den Brink en zijn gezin, zijn vrouw en dochters zijn slachtoffer van generationeel satanisch misbruik
http://nieuwsbreker.wordpress.com/2013/05/22/de-ontmaskering-van-satanische-incest-families-in-nederland-breaking/ Of zie argusoog waar ook aandacht aan zijn verhaal wordt besteed.

Moedige Toos Nijenhuis die de plek aanwijst waar haar dochter is misbruikt door haar vader, ex-man en anderen van de cult. Ze noemt de vrijmetselaars, prins Bernhard, de rotary en kardinaal Alfrink als daders die haar onbeschrijflijk sadistisch hebben misbruikt, maar ook de jacht op kinderen wordt benoemd.  Haar interview en meer info hierover is te vinden https://hersenspoeling.wordpress.com/2013/05/11/het-offeren-van-kinderen-en-kinderhandel-in-nederland-schokkend/

Chateau Amerois in België, duikt op in de Dutroux X files dat er sprake zou zijn van jacht op kinderen. 

Moeten we nu medelijden gaan krijgen?

Hoe kun je dit serieus nemen als een zaak zoals de geridderde Joris Demmink niet eens serieus wordt genomen? Of zijn dit commissies om ons zoet te houden?

De hypocrieten

Peter corrupt de Vries

Prins Claus en Demmink

Meer info betreft occulte taferen en misbruik van kinderen door het koningshuis klik op het ronde huis –>     

Het ronde huis

  

More powerful than Nixon

http://petities.nl/petitie/burgerinitiatief-onderzoek-joris-demmink
http://melddemmink.wordpress.com/

Lina Medina 5 jaar oud …. Dutroux X-files heeft een foto met een heel jong meisjes onder de 10 die zwanger is, dus blijkbaar is het niet uitzonderlijk. Dit zijn kinderen vaak al in het ondergrondse netwerk geboren zijn, kinderen uit tehuizen, of kinderen die gekidnapt zijn

Dit geeft goed weer wat er kan gebeuren met seksueel misbruik, namelijk dat je een “gespleten” persoonlijkheid kunt krijgen

5 thoughts on “Incestpropaganda en seksueel misbruik op grote schaal

  1. @Geuz

    Nou ik leef nog hoor, dus zorgen maken om mij is zeker niet nodig 😉 Ik heb namelijk onverwacht een kindje gekregen, iets waarvan ik altijd heb gezegd dit niet te willen maar blijkbaar moest het zo zijn, en ben er erg blij mee.

    Het klopt dat veel video`s zijn gecensureerd, dit oa doordat een kanaal van mij is verwijderd op youtube.
    Sommige videos staan nog wel op dit kanaal –> https://www.youtube.com/channel/UCZNU0IAdZy5RYgHwr60_abA

    Ook op pinterest heb ik veel materiaal verzameld over symbolisme –>

    Bedankt voor de zorg en de commentaren (ook die van anderen), ik zal ze nog eens goed gaan doorlezen allemaal, maar toen ik las dat er zorgen werden gemaakt moet ik toch even reageren dat dit gelukkig niet nodig is, juist het tegenoverstelde, een mooi wondertje is mij overkomen 🙂

    Ik ben dus al een tijd niet meer op deze blog geweest maar er zullen zeker weer artikels volgen. Ik heb veel fotomateriaal verzameld over Den Bosch en Vught dus daar wil ik een artikel aan wijden binnenkort.

  2. Alle video’s op deze pagina’s zijn momenteel weer gecensureerd.
    Op een ander blog over deze onderwerpen, aangirfan, zag ik ooit een lijst artikelen met 20 gecensureerde video’s.

    Ik heb wel eens geblogd met gebruik makend van andere services dan Youtube. Toen werden die Video websites neergehaald, om de lek weer dicht te timmeren.

    Leef je nog Hersenspoeling?
    Ik bedoel, je blog is nog steeds overtuigend, al zijn er geen video’s, dus ik maak me ernstig zorgen over je.
    Geen meer dan een jaar geen artikelen meer, hoewel de commentaren die ik zag toch wel positief waren….

  3. They do it openly, using their favoured methods of brain adjusting Music/TV, now most young girls are doing ALL they can to look older/sexy and like favourite pop stars, SICK!. Then can “normalise it” so more follow their lead and rape kids too. Fking monsters, not men. My prob. ppl say be merciful, give them rehab, counselling, may have had bad life. I DO Understand but the kids are in Danger, that is more important than ANY adults rights in my View. Make sure kids are safe and only way is to eradicate problems that infect ALL our countires Govts.

    What disease is this that has gripped these men/women? They must be sexual inadequates to “DESIRE” to RAPE a Child. EVERY western country it is at epidemic levels, as been protected so long they have organised methods to kidnap/disappear children. Then just wipe them off Care Homes lists and get more WTF!

    Jail is NOT the right place to put these ppl as WILL be within protection of their friends in authority, need a much better method to deal with each/every one of them in my reasoning, IF we release them, they ALWAYS Desire chidlren AGAIN, may not get caught again as understand more. That WON’T protect the Kids.

  4. Hoi beste blogger,
    Ik heb met verwondering naar deze site gekeken.
    Met verwondering omdat ik zoveel tegenkom wat ik zelf al jaren heb gedacht en om mij heen heb gezien hoe de wereld (satanisch) in elkaar zit.
    Al vanaf dat ik een klein jongetje was, en tijdens het opgroeien, waren/zijn er al een hoop dingen in mijn omgeving, in de politiek, op de televisie en op scholen enzovoort, die in mijn ogen niet kloppen en tegendraads in elkaar zitten.

    Pas op volwassen leeftijd, sinds half 2012 (eigenlijk vanaf de periode dat de Maya indianen volop in opspraak waren wegens 21-12-2012) ben ikzelf heel fanatiek op onderzoek uitgegaan. En als ik zeg: heel fanatiek, dan bedoel ik dat ook letterlijk.

    Ik ben bijna een jaar lang onafgebroken met deze ‘zelf’ studies bezig geweest. Onafgebroken: dag en nacht. Ik kon er niet mee stoppen. Ik kon niet slapen en als ik sliep dan was het hoogstens voor een uurtje en na het wakker worden wilde ik meteen weer verder en deed dat ook.
    Deze onderzoeken gingen zo diep en lieten mij niet meer los, zover dat het mij een relatie heeft gekost. Niet dat ik daar heel erg mee zit, want diegene was/is zelf ook zwaar onder invloed van de ‘media-hype’ van tegenwoordig: twerken (Nicki Minaj, Miley Syrus etc.) veel panter printen en veel roze en ‘sletterige’ uiterlijk. Dus daar mis ik niets aan. Het is allemaal satanisch in mijn ogen.

    De volgende aspecten heb ik uitvoerig bestudeerd: Diverse oude beschavingen zoals de Maya’s maar ook de Azteken, Afrika, Midden Oosten, Turkije, de Aboriginals in Australie, Vikingen etc., religie (diversen: Christendom, Jodendom, Islam, Hindoeïsme, I-Tjing etc etc.), oude technologie en moderne technologie, media en media stunts, moderne ‘beschavingen’ (wat je ‘beschaafd’ noemt) en ga zo maar door. Waar kwam ik uiteindelijk op uit? Bij de Illuminati en concorten (Bilderberg Group), Skull & Bones Society etc. etc.

    Met andere woorden: alles wat ik bestudeerd heb bracht mij uiteindelijk bij één specifieke groep (of groeperingen). Heel erg opmerkzaam. De groep(en) die deze wereld vol ijver besturen en manipuleren en dingen toelaten dat je denkt “hoe is dit mogelijk?”. Pure manipulatie, dat is de Illuminati. En het lukt ze ook nog op grote schaal.

    Ik ben zover in de studie doorgegaan dat ik te maken kreeg met hele rare en nare situaties, (geloof het of niet) zoals geestverschijningen, vreemde rode lichtbollen boven mijn hoofd zwevend in driehoekverhouding toen ik een keer tussendoor op vakantie was in Polen (met getuigen!) en nare dromen en rare verwijzingen in mijn dromen die mij alleen maar verder deden onderzoeken. Ik ben letterlijk bijna (zoals psychologen het zo graag noemen en onderdrukken met medicijnen) ‘psychotisch’ geworden. Laten we zeggen dat ik net op tijd was om hulp in te schakelen omdat ik mijzelf heel erg raar begon te voelen. Sindsdien heb ik het eigenlijk ietwat laten rusten en heb mijn rust weer teruggevonden maar het heeft mij tot op de dag van vandaag nog steeds bezighouden. Alleen op een rustigere manier en met een heldere blik. Ik moet zeggen dat ik sindsdien helemaal ben overtuigd van mijn aanblik op de wereld, sinds ik een klein jongetje was. De zelfstudie en alles wat erbij en erna kwam heeft voor mij alleen maar mijn blik op de wereld bevestigd. En al helemaal als ik steeds meer mensen tegenkom die ook soortgelijke ervaringen hebben of hebben gehad.

    Hedendaags voed ik mijn kinderen (als alleenstaande vader) zo op met de kennis die ik heb, zonder ze bang te maken maar wel een realistische kijk op de wereld van vandaag mee te geven, in de hoop dat zij zich niet laten meeslepen met alle nonsens in deze rare en satanische wereld. Ik probeer ze zoveel mogelijk hiertegen te beschermen. Mijn dochter mocht vroeger van haar moeder altijd GTST kijken, nou van mij niet! Al een hele tijd niet omdat in mijn ogen, net als u hier op uw site heeft laten zien, een hele slechte invloed heeft op de jeugd.

    Waarom zouden kinderen blootgesteld moeten worden aan volwassen maatschappelijke en/of relationele problemen? Of Bi-seksualiteit en homofielie?

    In mijn ogen is dat pure hersenspoeling en de jeugd manipuleren om ook van ‘geslacht’ te wisselen enz enz. Want de makers *(en de ouders) weten dondersgoed dat er ontzettend veel jeugd kijkt naar hun programma’s! Alsof het allemaal de normaalste zaak van de wereld is.

    Ik heb op uw site bijna niets kunnen vinden waar ik het niet mee eens ben of waar ikzelf niet ben achter gekomen door de afgelopen jaren heen.

    Heel verbluffend dat er de laatste paar jaar zoveel mensen over de hele wereld hiermee bezig zijn (‘met wakker worden’) op het internet.
    Maar helaas bij lange na niet genoeg. Er zijn er zovelen die hier om lachen en het afdoen als fantasie of dat mensen zoals ons juist zwaar gehersenspoeld zijn, terwijl het eerder andersom is. ZIJ zijn diegenen die maar blijven kijken naar alle vuilnis die hun voorgeschoteld worden op televisie, in de bioscopen en op concerten enzovoort. Over hersenspoeling gesproken… Slapende slaven, noem ik ze.

    Enfin, het enige wat ik opmerkte is bij het plaatje van Kate Moss, op deze pagina, dat het kleurenplaatje met de boa, niet Kate Moss is maar Devon Aoki, een actrice uit de Fast and the Furious film reeks.

    Verder…ga vooral zo door! Heel jammer dat er maar zo weinigen zijn die uw pagina bezoeken (of een commentaar durven achterlaten voor u)!!

    Ik had zelf een hele tijd geleden een Magazine in elkaar gezet ( ik ben Grafisch Ontwerper) over dit alles maar toen ik op het punt stond om zogezegd “door te draaien” had ik de al geprinte magazine (met veel foto materiaal) weggegooid en in brand gestoken. De files van mijn pc verwijderd, om te trachten wat meer rust te vinden. Dat was gelukt maar zoals gezegd: het heeft me nooit meer losgelaten en alle kennis die ik opgedaan heb (theoretisch én praktisch!) zit allemaal nog steeds volop in mijn hoofd.

    Nogmaals: ga vooral door met het verspreiden van …de Waarheid!

    Met vriendelijke groet,

    Een verwonderde bezoeker.

Geef een reactie

